APŽVALGA: Max Factor Skin Luminizer makiažo pagrindas

9:24 AM


Laba
!


Kai tik pra
dėjau domėtis kosmetika man atrodė, kad svarbiausias produktas, kuriam nereikia pagailėti pinigų ir laiko yra makiažo pagrindas. Nieko čia nebepridursi, nors patirties kosmetikos džiunglėse turėjau dar nedaug, tačiau mąsčiau tikrai teisingai. Šiandien noriu su jumis pasidalintu tuo vieninteliu, kurį noriu naudoti vėl ir vėl, tai yra Max Factor Skin Luminizer makiažo pagrindas. 

Kai su savo draugėmis vaikštome po parduotuves ir man bakstelėjus pirštu į šios kreminės pudros buteliuką, jos visada klausia: ,,O tai kokios jis spalvos?“. Gal būt toks klausimas kilo ir tau, nes pakuotė atskleidžia kaip įmantriame deserte susipynusias dvi spalvas: baltą ir karamelinę.  Baltoji dalis, tai šviesą atspindinčios dalelės, o karamelinis produktas, tai pigmentas, kuris turėtų išlyginti tavo odos spalvą. Ši pudra universali tuo, kad gali maskuoti tiek lengvai, tiek gan stipriai tad patenkins merginas su skirtingais poreikiais ir tiks skirtingoms progoms. Šiuo makiažo pagrindu padengta oda atrodo itin, gražiai natūraliai ir sveikai spindinti. Mano nuomone turėtų tikti ir atrodyti gražiai visiems odos tipams, tačiau dengiant vertėtų atsiminti, kad šis produktas nusėda ir užsifiksuoja labai greitai, tad reikia darbuotis mikliai arba naudoti didelį šepetėlį. 

Įsigyti šią kreminę pudrą gali visose kosmetikos parduotuvėse, netgi didesnėse Maximose, tačiau koja pakišti gali atspalvių pasirinkimas. Tuo metu, kai aš pirkau šviesiausias atspalvis buvo Natural, tačiau jis yra tik trečias eilėje. Nors mano oda yra itin šviesi, bet net dabar, kai visi saulės bučiniai jau seniai nubluko nuo mano veido, aš dar galiu jį naudoti. Moralė būtų tokia, kad prieš perkant vertėtų įsitikinti dar parduotuvėje ar negresia žalios morkos prakeiksmas.





You Might Also Like

0 comments