KŪČIŲ MENIU

12:32 AM

Laba!

Kūčios jau taip arti, kad stovėdamas parduotuvės eilėje gali pamiršti, ko ten atėjai.  Ir nors aš esu tikra, kad silkė ras savo kelią ant mūsų stalo, tačiau norėjau kažkaip paįvairinti visą meniu, padaryti jį kiek priimtinesnį savo mažajam broliui (ir galbūt sau) nenutolstant nuo visų tradicijų. Tad štai keletas patiekalų, kuriuos sužvejojau iš interneto platybių:
Nėra nieko labiau įprasto ant lietuviško stalo, nei bulvės, tačiau šventės proga ir jom lemta pakeisti kasdienį apdarą į aromatingą česnako ir avokado mišinį.


Vėl labai paprasta, lengva ir greita, taip pat puiki atgaiva nuo riebesnių kūčių stalo dalyvių.


Gal kiek neįprastas svečias lietuviškoje virtuvėje, tačiau esu tikra puikiai pritaptų, nes pasigaminti yra visai nesunku, o ir parduotuvėje galima rasti visai neblogų jau paruoštų variantų.



Kažkas labai artimo lietuviškoms mišrainėms, tik šiek tiek sveikiau ir įdomiau. Naujovės nebūtinai turi būti gąsdinančios ar blogos.



Štai ir visi mano pasiūlymai, likusius aštuonis patiekalus teks sugalvoti pačioms, o aš tikiu, kad šie tikrai sukels šypseną valgytojų veiduose ir užtikrins gerą savijautą ir kitą dieną. (Receptai paspaudus ant pavadinimų).
         Gražių švenčių!


You Might Also Like

0 comments