APŽVALGA:Maybelline Super Stay 3D gelinio efekto viršutinis lako sluoksnis

1:19 AM


Laba!

Šiandien trumpai noriu aptrati dar vieną Myabelline naujieną Super Stay 3D gelinio efekto viršutinį lako sluoksnį, tačiau prieš pradėdama nagrinėti produktą, noriu papasakoti apie savo nagus, nes išmokau tai  sunkiuoju keliu, kad lygiai taip pat kaip oda, nagai kiekvieno žmogaus yra individualūs ir, kas tinka vienam, nebūtinai tiks kitam. Manieji šiuo metu tikrai neišgyvena renesanso amžiaus, yra linkę skilinėti, sluoksniuotis ir bet koks nagų lakas neišsilaiko labai ilgai (5 dienos mane jau džiugina).

Būsiu atvira, labai daug iš šio gaminio nesitikėjau, tačiau išbandžiusi likau labai nustebinta. Blizgesys buvo ne šiaip vos  vos matomas arba matomas tam tikroje šviesoje, bet ryškus ir žavintis, toks kad katais nustoju, kad ir ką buvau veikusi ir kaip katė spoksau į saulės zuikučius. Šepetėlis labai platus ir dėl to tereikia vieno potepio padengti visai nago plokštelei, greita ir patogu. Deja savo gražiais ir spindinčiais nagais negalėjau džiaugtis labai ilgai, nes jau kitą dieną nagų lakas ėmė luptis dideliais primenančiais silikoną sluoksniais. Kaip bebūtų liūdną, tokį vaizdą aš mačiau ne pirmą kartą, tas pats nutiko ir su Essence gelinį efektą žadančiais nagų lakais, tiesa jie ant mano nagų neišsilaikė nei dienos.


Nuleidžiu galvą ir pasidarau išvadą, kad psiaudo geliniai lakai nėra suderinami su mano nagais, tačiau šis Myabelline Super Stay 3D gelinio efekto viršutinis lako sluoksnis atrodo daug žadantis  ir manau aš jam suteiksiu dar keletą šansų.

You Might Also Like

2 comments

  1. Aš taip pat likau pakerėta šio tušo. Visi klausia ar su geliu darausi, reiškia tikrai veikia :D

    www.juodaplunksna.blogspot.com

    ReplyDelete