APŽVALGA:MIXA KOSMETIKA

1:43 AM


Laba!

Šį karta rankose laikau Mixa produkciją, tai gan pigi odos priežiūros kosmetikos linija, kurią gali rasti mūsų mylimiausiame Droge ir kitose parduotuvėse. Čia turiu du išdidžius atstovus: akių makiažo valiklį ir drėkinantį kremą nuo paraudimų, ant kiekvienos pakuotės  puikuojasi užrašai, kad į produkto sudėtį neįeina alkoholis ar parabenai, taip pat gamintojai teigia, kad jų kosmetika tinka itin jautriai odai.

Mixa dvifazis akių makiažo valiklis turbūt toks pats geras pasirinkimas kaip ir bet kurios kitos kompanijos dvifazis makiažo valiklis. Jis užtikrina, kad net ir atspariausia vandeniui kosmetika bus pašalinta nuo tavo veido, o patikrinus sudėtį nepasirodė jokių baubų.

Kremą skirtą kovoti su raustančia oda pasirinkau dėl to, kad dar visgi žiema ir nėra pasaulyje žmogaus, kuris bent iš tolo neprimintų pomidoro, kai termometras rodo minusinę temperatūrą. Aišku šie požymiai man pasireiškia labai nestipriai ir negaliu tvirtinti, kad šis kremas man kažkaip padėjo kovoje su mano raudoniu, tačiau naudoti jį buvo malonu dėl itin lengvos ir gaivios konsistencijos. Deja neradau nei žodžio apie sudėtį, kuri galėtų patvirtinti gerąsias savybes.

Tad jei nesinori išleisti daug, šios kompanijos odos priežiūros gaminiai yra saugus pasirinkimas, kuris gal būt niekuo nenustebins, tačiau tikrai neužsiliks tamsiausiame spintelės kampe.










You Might Also Like

3 comments

  1. Tu CC kremą turėjai? :) aš jį dabar irgi turiu, tai nelabai man...raudonį gal ir sumažina, bet labai lipnus veidas nuo jo man ir, regis, spuogų padaugėjo :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, nežinau aš labai dažnai jo nenaudoju, tai nieko labai blogo nepastebėjau ir jokių odos problemų man asmeniškai nesukėlė, tačiau kaip sakiau kažkokio pagerėjimo irgi nepastebėjau;D

      Delete
  2. Maniškiam kreme tai kažkokios tartum šveitiklio dalelės yra, išspaudi, tepi ir jauti kažkokias fui daleles, ir nežinau, ar čia brokuotą nusipirkau ar jis toks yra :/

    ReplyDelete