APŽVALGA:Loreal Infallible

12:51 AM

Laba!

Kosmetikos pasaulį netikėtai užgriuvusi ir visų širdis užkariavusi Loreal Infallible kreminė pudra turbūt guli kas antros merginos kosmetinėje, prisipažinsiu, kad ir aš ją turiu gan seniai, tačiau šita pudra yra skirta riebesnę odą turinčioms merginoms, o maniškė tokia nėra...nepatikėsi, bet aš ją toliau sėkmingai naudoju. Bet apie viską nuo pradžių.

Šis makiažo pagrindas suteikia matinį efektą itin gerai maskuoja, yra stipriai pigmentuotas, tačiau ant odos nesijaučia labai sunkiai, o svarbiausia išlieka itin ilgai. Būtent dėl to jis mane sužavėjo ir aš norėjau rasti būdą kaip galėčiau jį naudoti ant savo sausesnės odos, nes matinį efektą suteikiantis produktas dar labiau pabrėždavo sausumą ir visus odos nelygumus. Kaip aš išsprendžiau šią problema? Kiekvieną katą išspaudžiu tiek šios kreminės pudros, kiek man pakanka padengti visam veidui ir įlašinu vieną lašelį aliejaus (aš renkuosi Bio Oil). Tai beveik nepakeičia pačios produkto konsistencijos, tačiau suteikia jai skaistumo ir žvilgesio, padengus su beauty blenderiu atrdodo kaip tikra oda (čia ne aš taip sugalvojau, taip mano darbą įvertino kita beauty guru), o užtvirtinus su truputėliu kompaktinės pudros išlieka taip pat ilgai kaip originali formulė.

Tad tai dar vienas puikus Loreal makiažo pagrindas subalansuotas riebiai odai, bet kaip aš įrodžiau tinkantis ir sausesnei.  Tad jei tau patinka ilgai išliekanti kosmetika ir nuo ryto iki vakaro atrodyti nepriekaištingai, pakviesk šį gražuolį pasisvečiuoti savo kosmetinėje.








You Might Also Like

3 comments

  1. man tai su šituo produktu tokie love - hate santykiai. Turiu combination skin, todėl veidą iš tiesų kuriam laikui padaro matinį ir dengia trūkumus neblogai, tačiau pasidengia labai keistai, atrodo, kad spalva keičiasi ir kad kažkokiomis juostomis padengta buvo ir dar labai išryškina sausumus:/ net nežinau.. dar labai gaila, kad LT nėra šviesiausio atspalvio:D irgi vis draft'uose laikau įrašą apie šitą pudrą, tačiau vis nežinau ką parašyti..:D

    Love,
    Violeta Lyskoit

    ReplyDelete
  2. Girdžiu daug komplimentų šios pudros atžvilgiu, būtų įdomu išmėginti :) Tik kaip visada, rasti tinkamą L'oreal atspalvį - misija neįmanoma.

    ReplyDelete
  3. As ir sausa veido oda turiu, per klaida isigijau sia pudra ir taip guli stalciuje, bet cia gera ideja davei ismegint sumaisius su BIO OIL aliejumi reikes megint :)

    ReplyDelete